WE are UiTM Landscape Architecture Students

Related Posts with Thumbnails

Studio Renovation : Semangat Bersama

Sabtu pagi sampai petang..
berbekalkan beberapa orang pelajar yang rajin bekerja untuk studio mereka..
bergurau senda, bertukar idea, mengumpat sana sini, ...
bihun goreng dari Kak Zura...


Kerja cat mengecat ni memang best sebab boleh eratkan silaturrahim antara kita bak kata Joe...terima kasih yang datang bertungkus lumus untuk mencantikkan studio kita yang dah sememangnya layak menerima Anugerah Studio Terbaik..insyaallah

Ude ni dari pagi pasang extension kat meja dia pas tu tebuk sana tebuk sini..pas tu lagi pasang kipas sampai sanggup cari papan untuk standing kipas tu. Dan kemudian memperbetulkan pintu studio supaya boleh tertutup secara otomatik...tanpa perlu ditutup secara manual yek..korek2 segale..haha


ni la kerja-kerja perempuan...mereka ni bagi yang ringan-ringan jer..tapi pas ni nak tau yanti pegi mengecat kat dinding belakang tu..gigih!!


kami memanfaatkan segala benda berharga yang terbiar yek. Globe yang sebesar alam ni kami simpan baik-baik..cantik sebenarnya. Kalau nak tau globe ni sebenarnya menceritakan bumi kita yang makin tenggelam..Pulau-pulau kecil dah tak de..semua dah tenggelam disebabkan oleh pencairan ais..so di sini kami menyokong pemulihan semula bumi!!

Dan akhirnya Joe berpuas hati dengan suasana baru studio die walaupun hawa tak puas hati sebab dinding tu nampak kosong..sabo yek hawe nanti kite decorate lagi..

terima kasih kepada semua yang datang memberi kerjasama !!..

blog comments powered by Disqus