WE are UiTM Landscape Architecture Students

Related Posts with Thumbnails

Apasal aku jiwang karat

Apasal aku jiwang karat

Apasal aku jiwang karat,
Akukan manusia bukan besi karat,
Tak payahlah ingat dia sangat,
Rugi ATP otak penat.

Apasal aku jiwang karat,
Ini dah kira kes berat,
Takut aku yang tak larat,
Bawa otak yang penuh sarat.

Apasal aku jiwang karat,
Tepon pak wa bukan main ligat,
Jumpa pakwa semua nak cepat,
Tapi mengadap tuhan bukan main liat.

Apasal aku jiwang karat,
Siang malam asyik teringat,
Diri macam kena sengat,
Mundar mandir timur barat.

Apasal aku jiwang karat,
Kasih tuhan cubalah aku ingat,
Jadikan bacaan Al-Quran sebagai satu minat,
Moga diriku mendapat rahmat.

Apasal aku jiwang karat,
Apa dah tak ingat dunia akhirat,
Dosa pahala cubalah aku ingat,
Jangan bagi syaitan menjerat,
Pupuk iman biar kuat.

Apasal aku jiwang karat,
Macam hidup tak ada matlamat,
Udah..udahlah tu …,
Cer…dengar orang bagi nasihat.
Member dah warning next time jangan lambat.

Apasal lah aku jiwang karat,
Design pok nik xsiap2,
Duk ikut jue ajak tido cepat..
Aku,ape lg, cepat2 takut mira dapat tempat….(tempat tido)


p/s: gurau jer….

blog comments powered by Disqus